آکورد آهنگ هوای تو از فرزاد فرخ

سایت تخصصی موسیقی و گیتار آخبار علمی و کسب درامد اینترنتی

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

آکورد آهنگ هوای تو از فرزاد فرخ
بازديد : 857

هوای تو


Fm                                                C                Bbm                                        Fm
به هوای تو من تو خیاله خودم بی تو پرسه زدم منو برد به همان شبی که به چشای تو زل میزدم
Fm                                        C                   Bbm                                    Fm
من به دنیای تو با این احساس ناب عادت کردم بعد از آن شب سرد هر نگاه تو را عبادت کردم
Fm                                       Bbm
آه که نبودت به من آتشه جان زد سوختم از این عشق که تو را بی وفا کرد
Fm Bbm      Fm                                                   C
من شدم آن کس که روم پی مستی قلبه مرا تو شکستی
Fm                                    Bbm
دل به تو دادم که غمم برهانی نشوی تو هم آن کس که به درد بکشانی
Fm                                                     C
کاش که شود که باز که یه روز تو بیایی و بمانی
Bbm                                  Fm
حال که دگر که مرا تو نخواهی تو بگو چه کنم که هوایت برهد ز سرم
Fm                           Bbm                                             C
تو ندانی که خود که تمامه منی تو همانی که من نتوانم از یاد ببرم
Bbm                                               Fm
بعد از آن همه زخم که به جان من افتاد تو به تسکینه دله یار دگر بودی
Fm                   C                  Fm                                  Bbm                                        C
من به جان بخریدم که بمیرمو اما برسی به کسی که به آن دل داده بودی , دلداده بودی دل داده بودی 




موضوع: موسیقی,آکورد,,
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف